تور سنگاپور ژانویه 2018 | قیمت تور سنگاپور | تور بهار سنگاپور | تور خرداد سنگاپور | تور اردیبهشت سنگاپور

تور سنگاپور ژانویه 2018 ,تور سنگاپور,معرفی تور سنگاپور,تور ارزان سنگاپور,قیمت تور سنگاپور,تور لحظه آخری سنگاپور

تور نوروز سنگاپور | معرفی جاذبه های سنگاپور 

سنگاپور یكی از كوچك ترین كشورهای جنوب شرقی آسیا است ، كه سالانه میزبان میلیون ها مسافر از نقاط مختلف دنیا است . شاید شما هم به فكر سفر به این كشور زیبا باشید ولی اطلاعاتی از زمان مناسب برای سفر به این کشور ندارید . ما سعی می كنیم كه شما را با جاذبه ها و زمان مناسب سفر به سنگاپور آشنا كنیم ، در ادامه همراه ما باشید. 
تور سنگاپور ژانویه 2017
با توجه به اینكه گردشگران از سرتاسر دنیا به سنگاپور سفر می كنند ، مناسبت های بین اللملی بهترین زمان برای سفر به این كشور است . یكی از بزرگ ترین جشن هایی كه سالانه در سنگاپور برپا می شودجشن سال نو میلادی و كریسمس است . به همین علت است كه بیشتر افراد ماه ژانویه را بهترین زمان برای سفر به سنگاپور می دانند . تور سنگاپور ژانویه 2017 انتخاب خوبی برای كسانی است كه قصد سفر به این كشور زیبا را دارند .   
تور سنگاپور ژانویه 2017

تور سنگاپور | جاذبه گردشگری سنگاپور

جاذبه های گردشگری سنگاپور بسیار زیاد اند و بررسی تک تک آن ها در این بحث نمی گنجد ، اما ما در این مبحث به بررسی چند جاذبه این کشور توریستی می پردازیم . 

موزه های سنگاپور | تور سنگاپور

سنگاپور با وجود اینکه قدمت زیادی ندارد ، اما موزه های بزرگی را در خود جای داده است که در ادامه با این موزه ها آشنا خواهید شد . 
موزه تاریخ سنگاپور

موزه تاریخ سنگاپور

 در موزه تاریخ سنگاپور شما با تاریخ سنگاپور و چگونگی تشکیل این کشور آشنا خواهید شد . در این موزه از شخصیت های بسیار تاثیر گذاری در تاریخ سنگاپور یاد شده است که بدست آوردن اطلاعات در این زمینه خالی از لطف نیست . در این موزه اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد ، عکس هایی از گذشته سنگاپور است . شما با مشاهده این عکس ها ناخودآگاه از پیشرفت سنگاپور از گذشته تا  اکنون حیرت زده خواهید شد .  آن ها آشنا خواهیم شد . 
گالری ملی سنگاپور

گالری ملی سنگاپور

این گالری بزرگ و ارزشمند که تلفیقی از موزه و گالری است را می توان بزرگ ترین موزه و گالری شرق آسیا دانست . در این گالری آثاری از بزرگ ترین هنرمندان دنیا وجود دارد . باید به این نکته نیز اشاره کرد که برای دیدن تمام آثار این گالری یک روز کامل را باید وقت تان را صرف کنید . این گالری خانه بیش از 8000 اثر هنری است که قیمت بعضی از این آثار میلیون ها دلار است . 
ساحل Tanjong سنگاپور
علاوه بر هنر در سنگاپور شما انواع ورزش های آبی و تفریح را در سواحل سنگاپور تجربه کنید . از سواحل زیبای سنگاپور می توان ساحل Tanjong به اشاره کرد . در این جا شما آرامش را در پوست خود احساس خواهید کرد . تخت هایی در کنار ساحل وجود دارند که برای آفتاب گرفتن گذاشته شده اند . صدای موج ها که در هر لحظه سکوت ساحل را می شکند در عین اینکه در حال آفتاب گرفتن هستید بسیار لذت بخش است . 
ساحل Siloso سنگاپور
برخلاف ساحل Tanjong در ساحل Siloso هر چیز که دلتان بخواهد وجود دارد به غیر از سکوت ، این سواحل به دلیل نزدیکی هتل ها با بارهای ساحلی و دکه های غذای خیابانی محاصره شده است . البته نباید از امکانات این ساحل نیز چشم پوشی کرد در این سواحل امکاناتی همچون کیوسک های حمام ، غرفه های اجاره دوچرخه ، بارهای فروش نوشیدنی های خنک و دکه های فروش غذای خیابانی وجود  دارند . 
امیدواریم که اطلاعاتی هرچند کوتاه و مختصر در رابطه با سنگاپور به شما عزیزان داده باشیم شما می توانید هم اکنون با مراجعه به وبسایت تورز توریست از جزئیات و قیمت تور سنگاپور ژانویه 2017 اطلاع  پیدا کنید . 

تور کریسمس سنگاپور | تور کیریسمس سنگاپور,تور سال نو میلادی

کریسمس در سنگاپور - تور کریسمس - قیمت تور کریسمس - تور کریسمس اروپا - تور سنگاپور كريسمس - تور سنگاپور برای کریسمس - تور سنگاپور کریسمس - تور سنگاپور براي كريسمس - تور کریسمس تهران - تور كريسمس تركيه - تور تعطیلات کریسمس - تور کریسمس در سنگاپور - چطور سنگاپور کریسمس را دزدید - تورهای خارجی کریسمس - تور کریسمس دوبی - تور كريسمس سنگاپور - تورهای کریسمس سنگاپور - تور کریسمس سنگاپور - تور مسافرتی کریسمس - تور ویژه کریسمس - تور ویژه کریسمس سنگاپور - تور سنگاپور ویژه کریسمس - تور زمینی سنگاپور ویژه کریسمس - تور هاي كريسمس - تور کریسمس 93 - تور سنگاپور كريسماس ٢٠١۷ - تور کریسمس 2017 - تور کریسمس 2018 - تور کریسمس 2019 - تور کریسمس 2017 سنگاپور - تور کریسمس 2018 سنگاپور - تور كريسمس 2017 - تور سنگاپور كريسمس 2017 - تور سنگاپور برای کریسمس 2017 - تور سنگاپور کریسمس 2017 - تور سنگاپور كريسمس 2018 - تور سنگاپور کریسمس 2018 - تور ویژه کریسمس 2018 - تورهای ویژه کریسمس 2018 - تور سنگاپور ویژه کریسمس 2018 - تورهای کریسمس 2017 - تور کریسمس سنگاپور 2017

تور سنگاپور ژانویه 2017  | تور سنگاپور | تور سال نو میلادی سنگاپور

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

خرید هاست و دامین

خرید هاست و دامین رایگان | خرید هاست و دامین ارزان | خرید هاست و دامین ir | خرید هاست و دامین وردپرس

چیدمان منزل | مدل راه پله گرد برای داخل و بیرون ساختمان